
Kontakta Ljusdals kommun
För att komma i kontakt med kommunens personal kan du ringa till telefonväxeln.
Telefonnummret till Kontaktcenter är:
Öppettider:
Måndag - torsdag
Klockan 08.00 - 17.00
Fredag
08:00 - 15:00
Receptionen stänger tidigare vid större helgdagar.
14.00 dag före röd dag.
(lunchstängt 12.00 - 13.00)
Vid stora högtider kan det vara stängt också på vardagar. Till exempel vid jul, nyår, påsk, nationaldagen och midsommar.
Du kan skicka e-post till kommunen
E-postadressen är:
kommun@ljusdal.se
Du kan också skicka brev till kommunen
Adressen är:
Ljusdals kommun
827 80 Ljusdal.
Huvudbyggnaden för Ljusdals kommun kallas Kommunhuset. Den ligger på Norra Järnvägsgatan 21 i centrala Ljusdal.
Välkommen!
Länkar
Dela denna sida:
